Onze missie
- Mensen raken met de boodschap van onze klanten door hen onder te dompelen in een interactieve en multimediale ervaring, met als resultaat een verbeterd financieel- of leerrendement voor de klant.
Onze visie
- Beleven is onthouden!
Onze werkwijze
Wij houden van aanpakken en weten ook hoe we de dingen aanpakken. Zo maken wij gebruik van het ADDIE-model en de PDCA-cyclus.
Het ADDIE-model
Bij het ontwikkelen van e-learning en serious games maken wij gebruik van het ADDIE-model; Een bekende ontwikkelmethode binnen Learning & Development en softwareontwikkeling.
De PDCA-cyclus


Stel je de volgende situatie eens voor...
Met een aantal vrienden zit je rondom een kampvuur. Je krijgt als opdracht het rondvertellen van een verhaal over de typische kenmerken van de bouwstijl en kunststroming Jugendstil. Nog voordat de boodschap terug is bij de oorspronkelijke verteller, is deze al een aantal keer gewijzigd en nog maar deels waar.
Als we dezelfde boodschap verwerken in een spookverhaal over een oud en verlaten pand uit de Jugendstil-periode, waar je al zittende rondom het kampvuur op uitkijkt, is de kans dat de boodschap goed wordt doorverteld vele malen groter. Dat komt omdat de boodschap in dit geval wordt ondersteund met een verhaal dat past bij de setting (decor). Hierdoor wordt je als luisteraar meegesleept in het verhaal en beleef je het mee. En juist doordat je het beleeft, onthoud je het vele malen beter.
Bij CR3ATE doen we dat laatste en staat de juiste beleving van jouw boodschap centraal, want door een boodschap echt te beleven, vergeet je hem nooit meer!
Onze klanten









